På pricken fem kilometer

Morgonens planeringsmöte vid köksbordet resulterade i en lagom lång promenad. 
Vi gick bara ut genom dörren och rätt in i klorofyllen. ;) 

Träffade väldigt fina kor tillika väldigt försiktiga - de verkade inte så vana vid okända människor. Pratade med dem en stund och hade vi stannat ännu längre så tror jag att de till slut hade kommit fram till oss. Sedan följde de oss med blicken hela tiden, sprang efter oss, bytte position på ängen för att kunna se oss, tills vi slutligen försvann ur synhåll.

Kommentarer

  1. Så fina bilder, gillar detaljbilderna på ladan allra bäst idag :)

    SvaraRadera
  2. Här jag jag tydligen lyckats missa att klicka på publicera när jag skrev en kommentar. Nåja, jag kör en gång till :D Härligt att kunna gå ut genom dörren och hamna i grönskan. Fina bilder från era 5 km och festligt med kossorna :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så himla gulliga. Idag var maken ensam borta hos dem igen, och nu var de liiite modigare än igår och ett par av dem vågade sig ända fram. KOMYS!
      Tack Ingrid

      Radera

Skicka en kommentar

Om du inte har ett Blogspotkonto så tryck på den lilla pilen efter Walkaboutsweden. Där kan du välja Anonym och själv skriva in ditt namn efter kommentaren.