Det som växte vid havet

Mer specifikt - det som växte ute i området runt hamnen i Glommen.

Kommentarer

  1. Så fina blomsterbilder! Vi har verkligen snöat in på blommor den här våren och det har blivit mycket knäböj, nyttigt för en gammal kropp! Trift tycker jag är underbart vackert när den färgar den karga marken alldeles lilarosa…

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trift är för mig den typiska vid-havet-blomman. Alltid fint med ett besök vid kusten innan den har blommat över.
      Tack BM/Lars

      Radera
  2. Du hittar alltid så fina fotovinklar och detaljer. En bildbukett som ropar sommar till mig. Gillas mycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så snällt - tack Anita!

      Radera
  3. Trift och nyponros.Vackert! //Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna-Lena
      Man kan inte annat än att älska det där landskapet med trift & nyponrosor. Sommar, sommar, sommar..! 💕

      Radera
  4. Fina bilder på det som växer :D Den sista bilden gör att jag nästan kan känna doften av hav.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår vad du menar, så kan jag också känna när jag tittar på vissa bilder hos andra.
      Tack Ingrid

      Radera

Skicka en kommentar