Lunch & promenad på Isaberg

Varje gång som jag besöker Isaberg Mountain Resort så blir jag imponerad. 
Allt är så proffsigt och besöksvänligt gjort. 
Här måste ju bara finnas något för precis alla, kan jag tänka. 

Själv njuter jag av att promenera omkring på området, fotografera och ta en tur ner till sjön. 
Tittade på bastuflottarna som man kan hyra, ser kul och mysigt ut. Upp till 15 personer kan vistas i och på flotten. 
Eller varför inte fiska, bada, hyra trampbåt eller kanot. 
Tog också några bilder på stugbyn som jag tycker ligger så fint i tallskogsbacken.

Nästan vid varje besök så är det olika företag som har konferens på Isaberg (denna gång så var det Cykelfrämjandet) och får sin lunch på restaurang Höganloft. 
Måste väl vara ett toppenställe för konferenser och dylikt. Gissar på att många personalgrupper kan ha en kul vistelse där. 
Restaurangen är öppen för alla besökare och vi passade på att äta "veckans fisk" till lunch - en ordentlig portion. 
Proppmätta vandrade vi ut i solskensvädret och njööööt. 

Isaberg har också en fullspäckad hemsida, kolla in den om du har lust.

Kommentarer