Isaberg Mountain Resort 20230824

Plötsligt hamnade vi i lunchrestaurangen på Isaberg. Befann oss i närheten och jag fick den trevliga idén om en utelunch. Jag har haft dålig kunskap om allt som har med resort:en att göra men för varje gång som vi gör ett besök så blir jag mer och mer imponerad. Här verkar det finnas det mesta. Boende i flera olika former och massvis med olika aktiviteter. 
Idag var det väldigt mycket skolelever där. Vi hade tur som hängde på låset till restaurangen för när vi nästan var klara med maten så vällde det in ungdomar som också skulle äta lunch. Bra timing. 

Vädret var helt perfekt idag, sensommarväder när det är som allra bäst. Nära huvudbyggnaden finns det en höghöjdsbana som går mellan trädtopparna. Såg himla kul ut. Tog också en promenad nere vid sjön som ligger i anslutning till anläggningen. Bara vid sjön så verkar det finnas ett antal olika aktiviteter att pröva på.

 

Kommentarer

  1. Första kommentaren här!
    Verkligen timing med maten! Gillar de glada färgerna!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin plats och säkert var det någon slags lära-känna-varandra-vistelse för skolungdomarna. Härliga bilder med mycket lugn och ro i sig :D Hoppas maten smakade bra.

    SvaraRadera
  3. Hänger såklart med!

    SvaraRadera
  4. Nu fungerar det! (Jag som gjorde fel, förstås ,-):

    SvaraRadera
  5. Ps. Har du nytt typsnitt också? Eller minns jag fel? Snyggt i alla fall. Ds.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! <3
      Ja bloggen ser lite annorlunda ut nu på Blogspot. Ändrade teckensnittet också.
      Men nu är det hopplöst att kommentera på telefonen. Tydligen datorn som gäller nu då . . . Kan helt enkelt inte fatta varför de krånglar till det så. Suck!

      Radera
  6. Det man saknar med Blogspot är möjligheten att gilla ett inlägg. Förvisso en bagatell.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag/vi också. Tycker att Blogspot ska börja med det också. :)

      Radera

Skicka en kommentar