Supportavdelningen fyller på med energi

Alltså - en egen personlig support. . . hur bra är inte det då? När jag nu ska personifiera min mall (numera benämnt som tema) på Blogspotportalen, ja då är den hjälpen ovärderlig. Tusen frågor och personen (alltså supporten) mitt emot mig börjar se lite trött ut. Kaffekokaren laddas och sätts på, koffein det är finfina grejer.
Ikväll ska jag bjuda maken på räkmackor och vitt vin som ett litet tack för hans hjälp och all den kunskap som han delar med sig av.

Kommentarer

  1. Nu kan jag kommentera. Då jag sitter vid datorn. Har nog varit mer än en månad nu, som mobilen inte får igenom kommentarer på blogger. Har kollat inställningar, men ser inget konstigt.
    Har haft min layout i sju år. Borde byta. Det gjorde jag ofta tidigare. Vore inte fel att våga sig på något annat, Den här layouten är snygg och enkel,
    Supporten kan vara värd en räkmacka, definitivt. Klart värdefullt att ha en sådan. Ha en fin eftermiddag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. När man har en liten smidig smartphone så vore det toppen om man kunde sköta ALLT därifrån - men tydligen inte. Bara att acceptera...fast tråkigt.
      Vi (allra mest Tony) har bytt mallar mååånga gånger genom åren, kul med lite nytt. Har aldrig haft några med mycket "lull-lull", gillar enklare stil.
      Räkmackorna är nu uppätna och supporten är/var nöjd. ;)
      Trevlig helg Anna-Lena!

      Radera
  2. Fint att ha en egen support :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar