Kommer ni ihåg den skivan med Magnus & Brasse?
Precis hemkomna från ännu en resa i/till Skaraborg så slänger jag in ett par bilder på en gammal trafikskylt, som stod i anslutning till vidsträckta fält - "Schlätta" som det kallas lokalt.
Tycker att det där gamla bildspråket är så himla charmigt.
Kommentarer
Skicka en kommentar
Om du inte har ett Blogspotkonto så tryck på den lilla pilen efter Walkaboutsweden. Där kan du välja Anonym och själv skriva in ditt namn efter kommentaren.