Ja det finns väl inte så många som skulle stanna bilen och gå ut och fotografera en gammal textilfabrik/affär, kan jag tänka.
Nu har vi ju textil i vårt DNA så att säga och därför slänger vi en extra blick på sådana här gamla övergivna byggnader. Har de dessutom en sliten skylt med intressant teckensnitt kvar så är det bara en extra bonus. :)
Kommentarer
Skicka en kommentar
Om du inte har ett Blogspotkonto så tryck på den lilla pilen efter Walkaboutsweden. Där kan du välja Anonym och själv skriva in ditt namn efter kommentaren.