Udda intresse?

Ja det finns väl inte så många som skulle stanna bilen och gå ut och fotografera en gammal textilfabrik/affär, kan jag tänka. 
Nu har vi ju textil i vårt DNA så att säga och därför slänger vi en extra blick på sådana här gamla övergivna byggnader. Har de dessutom en sliten skylt med intressant teckensnitt kvar så är det bara en extra bonus. :)

Kommentarer