"Det stora blå. . ."

Vid havet.
Bara en månad sedan senaste besöket.

Kommentarer

  1. Kan det bli för mycket av ”Det stora blå”? Troligen inte! Det är verkligen underbart med miljön vid havet och säkert nyttigt för både kropp och själ!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Undrar hur det är om bor vid havet året om - försvinner lite av den här magin då tro?
      Jag tycker det är så härligt med kontrasterna. Att komma från skogrik hembygd och komma ut till havet eller att färdas genom öppna landskap och lantbruksmarker.
      Tack Britt-Marie

      Radera
  2. Alltså havet, det är verkligen magiskt och så fina bilder du har tagit. Gillar att du väljer att fota upp på stranden med, hur mycket havet än lockar så är andra hållet också fint att få se. Tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för en fin tanke om motiven Anna.

      Radera
  3. Har ofta en längtan dit. Även när det stora blå övergått till det stora grå. Men visst är det bäst när färgen är blå...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ler när jag läser din kommentar. Sol och knallblå himmel är fantastiskt, särskilt när man är nära havet så pass sällan som vi.
      Jag som gillar gråväder och regn (också) hade inte haft något emot det heller om jag hade varit där i längre perioder.
      Tack

      Radera
  4. Underbart vid havet i det vädret!
    Skön söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lena
      Så fint, så fint. . . 💙

      Radera
  5. Det ser väldigt inbjudande ut, men jag anar att det är lika kallt i vattnet där som här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har hört att det finns människor som redan har börjat att bada. ;)
      Vackert (att se på) är det sannerligen.
      Tack Stefan

      Radera

Skicka en kommentar

Om du inte har ett Blogspotkonto så tryck på den lilla pilen efter Walkaboutsweden. Där kan du välja Anonym och själv skriva in ditt namn efter kommentaren.