Undrar hur det är om bor vid havet året om - försvinner lite av den här magin då tro? Jag tycker det är så härligt med kontrasterna. Att komma från skogrik hembygd och komma ut till havet eller att färdas genom öppna landskap och lantbruksmarker. Tack Britt-Marie
Alltså havet, det är verkligen magiskt och så fina bilder du har tagit. Gillar att du väljer att fota upp på stranden med, hur mycket havet än lockar så är andra hållet också fint att få se. Tack!
Ler när jag läser din kommentar. Sol och knallblå himmel är fantastiskt, särskilt när man är nära havet så pass sällan som vi. Jag som gillar gråväder och regn (också) hade inte haft något emot det heller om jag hade varit där i längre perioder. Tack
Om du inte har ett Blogspotkonto så tryck på den lilla pilen efter Walkaboutsweden. Där kan du välja Anonym och själv skriva in ditt namn efter kommentaren.
Kan det bli för mycket av ”Det stora blå”? Troligen inte! Det är verkligen underbart med miljön vid havet och säkert nyttigt för både kropp och själ!
SvaraRaderaUndrar hur det är om bor vid havet året om - försvinner lite av den här magin då tro?
RaderaJag tycker det är så härligt med kontrasterna. Att komma från skogrik hembygd och komma ut till havet eller att färdas genom öppna landskap och lantbruksmarker.
Tack Britt-Marie
Alltså havet, det är verkligen magiskt och så fina bilder du har tagit. Gillar att du väljer att fota upp på stranden med, hur mycket havet än lockar så är andra hållet också fint att få se. Tack!
SvaraRaderaTack för en fin tanke om motiven Anna.
RaderaUnderbart!
SvaraRaderaTack Ingrid (och livet). 💙
RaderaHar ofta en längtan dit. Även när det stora blå övergått till det stora grå. Men visst är det bäst när färgen är blå...
SvaraRaderaLer när jag läser din kommentar. Sol och knallblå himmel är fantastiskt, särskilt när man är nära havet så pass sällan som vi.
RaderaJag som gillar gråväder och regn (också) hade inte haft något emot det heller om jag hade varit där i längre perioder.
Tack
Underbart vid havet i det vädret!
SvaraRaderaSkön söndag!
Tack Lena
RaderaSå fint, så fint. . . 💙
Det ser väldigt inbjudande ut, men jag anar att det är lika kallt i vattnet där som här.
SvaraRaderaJag har hört att det finns människor som redan har börjat att bada. ;)
RaderaVackert (att se på) är det sannerligen.
Tack Stefan